Tuesday, July 24, 2012

2012 yaz tatili Part 2





tek tek elime düşen tatil fotoğraflarımıza kaldığımız yerden devam etmek üzere oturmuş bulunmaktayım bilgisayar başına diye upuzun bir cümle kurmak istedim :))


yoo yoo önce selamunaleykum tabiki 


efenim karacabey yolu üzerinde bulunan TÜRKİYE JOKEY KLÜBÜ HARAsına dalış yaptık sonunda önünden defalarca geçtiğimiz ama hiç uğraması nasip olmayan süper bi yer 5 6 bin dönümlük bir arazi ve her yer ingiliz arap ve bilmem ne atlarıyla dolu :)


ve tabi ki MURAT abimin emeğiyle çekilmiş fotoğraf kareleri 




















at elimizdeki otları yemek istiyor murat abim çekerken ona bakalım istiyor ama ya at biz abime bakarken elimizi ısırırsa korkusunu yansıtan  bir karede işte buuuu


 :D












 :)) atcık su içtikten sonra böyle bir heyyoooooooooo hareketinde bulundu ve abim tabi ki kacırmadı bu anı :)













bu sarı saçlı ya da yele mi demem lazımdı ki :) her neyse onlar yarış atı değil sevilsin diye ayrı bir bölüme konulmuş sevgi arsızı olmuş şımarık  şeyler :) 


atların yanından ayrılmamız baya uzun vakit aldı sırada da mustafa kemal paşa da bulunann su uçtu şelalesi  vardı aslında piknik için güzel bi alan ama pazar kalabalığı ve kendini bilmez aile piknik alanında rakı masası kuran densizler can sıkıcı geldiği için fazla kalmadık abim 3 5 fotoğrafımızı cekti ve terk ettik mekanı 





 baya fotoğraflı bi post mu oldu ne ama gene de kolajla üç beş fotoğrafı bir araya getirip sizi yormamaya çalıştım :)


 bideeee tulumun ve terliğin  rahatlığını hoplaya zıpaya ben test ettim onayladım :))




































No comments:

Post a Comment