Monday, July 16, 2012

SIKINTILI İŞLER...

şimdi güzide arkadaşlarım baştan soliyeyeim homofobik değilim...

insanların bireysel tercihlerine asla karışmam saygı duyarım...


hatta eşcinsel arkadaşların muhabbeti falan şahane olur çok matrak olurlar.






da...


şimdi efenim genelleme yapmayayım amma pek cüretkar oluyolar bazen...


temem kur yapın hoşlandığınızı belli edin goz süzün gerdan kırın falan amma longürt diye asılınır mı abi?


hani bi erkek bi kadına bole asılsa direk karakolluk olur kuran çarpsın.


linç eder halk karakolun onunda o abiyi.






fi tarihinde bi arkadaşımızın barına şehir dışından bi sanatcı arkadaş geldi daha ikinci gün...


arkadaş aradı ben şurdayım çocuk dışarda kalmış ben gelene kadar sana gelsin olmamı absalom didi.


eh pek tabi dedik centilmeniz ya.






arkadaş kırıta kırıta geldi berkoş hoşgeldin didim hoşbulduk didi kütürt diye sarıldı...


neise ık pık dedik.


ne ikram edelim dedik meyve istedi verdik karşılıklı oturuyoruz berkoş koltuğa attı kendini uzandı...


üzümü şole havaya kaldırdı kleopatra gibi sole bakalım absaloş ne tip kadınlardan hoşlanırsın didi.


ık pık didim işte şole bole didim.


piki sen diye aptalca bi soru sordum oküzlük parayla mı?






senin gibilerden hoşlanırım didi bi kahkaha attı...


tırstım ulan resmen.


mırın kırın didim berkoşu kendi evimde bırakıp kaçtıydım resmen evden.






yine fi tarihinde ev taşıyoruz bi kaç firmayla gorüştük oturduk kıymetliylen hesap kitap yaptık birinde karar kıldık gorüştüklerimizin...


kıymetlinin işleri var ben adamı aradım nerde gorüşelim didim.


ben eve gelirim didi.


eh piki didim.






deniz...


güzide arkadaşlarım 1.95 boylarında kapı gibi urfalı bi arkadaşımız...


kıymetliyle beraber gorüştüğümüzde bildiğin kıllı mıllı dana gibi bi abiydi beya da entellektüel.


geldi deniz oturdu...


şole yapalım bole yapalım didim.


deniz bacak bacak üstüne attı ellerini kafasına koydu çok mutsuzum absalom beyyyy didi.


aneam didim.






ulan evde başbaşayız herif kapı gibi yer beni mazallah...


ık didim pık didim hayırdır deniz didim.


kimse beni anlamıyor absalom beyyyy diyo deniz bacağını sallıyo şole eller kıvrılıyo.


eller de benim iki elim kadar bildiğin kürek.


ulan kıymetli evdeyken erkektin deniz nooldu sana dicem ayıp olucak.


tırstım yine.






mutfağa gittim hemen kıymetliyi aradım çabuk gel beni kurtar deniz denoş oldu diye...


geldiydi sağolsun.


deniz normale dondü o gelince.






şimdi nerden aklıma geldi bunlar...


bu aralar sıcaklar malum bazen daralıyoruz bi mekanımız var oturuyoruz klimanın karşısına iki kadeh atıyoruz...


bi kaç gün once yolum onundan geçti bi oturayım bişeler yiyeyim bi kadeh atayım didim.


devamlı takılınca garsonundan işletmecisine sahibine kadar tanışıyoruz doğal olarak...


kasada da bi abimiz var bole 50 yaşlarında...


hafif efemine.


adı berkecan.


ulan 50 sene once berkecan diye isim mi vardı dicem olmuyacak neise.






şimdi bu abimiz kalabalık gidince bi masamıza geliyo hoşgeldin diyodu ya da uzaktan el sallıyodu.


baktı yannızım mekan da boş...


geldi oturdu yanıma berkecan abi.


elini bacağıma koydu...


çok mutsuzum absalom bey didi.


haydaaaaa.






ulan herkes çok mutsuz bi ben mutluyum sanki sattığımın memleketinde.


tırstım abi yine.


ne dicem berkecan abiye?


siz güzel adamsınız absalom bey didi yaklaştı azıcık daha.






acele yedim bi kadeh attım müsade istedim tüydüm.


bi daha da yannız gitmem oraya.






şimdi buradan eşcinsel arkadaşlara sesleniyorum.


kıymetli arkadaşlarım ben sizi severim valla bak.


tercihlerinize karışmam


muhabbetinizi severim saygı duyarım.


amma yapmayın bole.


longürt diye asılmayın.






sonra mal gibi kalakalıyorum ortalıkta.


ne diceğimi bilemiyorum.


tırsıyorum.


korkutuyosunuz beni.






hayır bu yaşa kadar sağ salim geldik.


yapmayın bu eziyeti.


bana da yazık ben de anne kuzusuyum.






saygılar sunuyorum.


gozlerinizden opüyorum.


hadi baş baş.

No comments:

Post a Comment